المشاركات

روايه جعلني اسيرته الحلقه 5

ليث(بتركيز):يااارببي هههو رانا بطلت صريخ ليه ليث(بتجااهل):وانا مالي انا هفضل اعذبها لحد ماتموت واخلص منها ومن طولت لسانها واطفي ناااريي 🌻في صباااح تاني يوم رانا مازلت نائما ك الملاك في مكانها بين العشب والارض حول الحشرات والفارن عاريه الملابس ولاكنها راضيه بقضاء ربنا وانا عن ليث فاهو استيقظ  ويمارس رياضته ويشرب قهوته🌻 داده فاطمه):صباح الخير يابني ياله علشان تفطر ليث(بروقان):ماشي جااي *في السفره اثناء فطور ليث* داده فاطمه):هي رانا مش هتطلع من الاوضه انهارده دي مكالتش من اول ماجت بقالها انهارده3يوم منغير اكل يابني ليث(ببرود):مش عارف يااداده سيبك منها داده فاطمه):يابني البنت هتموت مننا حرام دي نايمه عريانه في عز البرد ومنغير اكل غير انا نزفت كتير ليث):احم احم طب هاتي اي فستان او شال هروح اجبها من الاوضه داداه فاطمه):حاااضر ليث(بعتاب):يااترا لسه عايشه ده تبقا جبله لو عايشه بعد ده كلوو بس تلاقيهاا ماتت من البرد يااربي بقا المفروض كفايه كده ولا ايه لا لا طبعا انا هحن ولا ايه دي لازم تتربي داده فاطمه):ياا ليث ليث):..لا رد داده فاطمه):لييث مبتردش ليه يابني...

روايه. جعلني اسيرته الحقه 4

ليث(بغضب):ماتت ازاي يعني دي اسيرتي المفروض لما اقولها تفوق تفوق ايه ماتت دي داده فاطمه(بدموع):انقلها المستشفي بسرعهه ليث(بآشعريره):ححاضر *ثم أنقلها الي سيارته وذهب بهاا للمشفي* دكتور احمد):ايه يا ليث ايه اللي انت جايبها دي ليث(بعنف):مش وقته يا احمد شوفها عايشه ولا ولاء احمد):ابعتوهاا وراايا لغرفه الكشف ليث(بهدوء):انا هشلها وجاي وراك احمد):ماتخلي حد يشلها ليث):احم احم دي مراتي ياحمد بتقول ايه احمد(بآستغراب):طب تعالي ورايا *صحيح هو لا يحبها ولكن مهما كان فاهو رجل شرقي والاوصول تجري في دمه ولا ينفع ان يلمسها رجل غيره* *في غرفه الكشف* احمد):دكتوره ساره اكشفي انتي عليها وشوفي ليث):ايه يا احمد عايشه ولا لاء ساره(بغضب):اه عايشه بس  اللي ضربها كده لازم يموت ايه ده هو في جنان كده ليث(بغضب):اخرسي علشان مصيرك ميكونش زيها احمد):اخرجي انتي ياساره ساره(بآستحقار):مااشي ليث(بغضب):انسانه مقرفه احمد):اهده هي كلامها كله عنده حق البنت متعرضه لحاله اغتصاب ليث):طب هي هتفوق امتا احمد):اهو هي فاقت اهو بس حد شد شعرها وبينزل دم لسه الدم مش عاوز يقف ليث(بآبتسا...

روايه. جعلني اسيرته الحلقه 3

في صباح تاني يوم تشرق الشمس علي ابطالنا وفاتاتنا المسكينه التي لم تآذي ذلك الوحش ليث ولكنهاا كانت تدافع عن ذاتها لا اكثرر* داده فاطمه):قوم يا ليث يابني شوف عروستك ليه بتعمل فيها كده البنت بتتآلم وطول الليل تصرخ ياقلبي ليث(بسعاده):هي غلطتت ياداده فاطمه ولازم تتحمل غلطها داده فاطمه(بحزن):يابني دي عملتلك ايه البنت دي باين عليها غلباانه ليث(بغضب):ده من برا بس هي اصلا ولا غلبانه ولا بتاع وبعدين انا بحترمك ياداده وبعتبرك امي فامش عاوزين نخسر بعض علشان بنت زاي دي داده فاطمه(بحزن):امرك يابني *في غرفه مليئه بالحشرات والفران ويوجد بها رانا* رانا(بدموع):يااارب انا عملت ايه غلط علشان خاطر يحصلي كده انا مكنتش اقصد اغلط مع ليث ده ياااارب سااعدني عارفه انك هتقف جنبي(`واصبر'علي اصابك''،) الحارس1(بحزن):سامع صوتها بتعيط ازاي ملاك زاي دي يحصله كده الحارس2):وبعدين معاك بقااا انت شكلك ناوي علي قطع عشنا الحارس1):البنت صعبانه علياا الحارس2):نصيبهااا *في الغرفه رانا تصرخ بشده* رانا(بدموع):اععععععااا ابعددو. اعععااا ياماما حد يطلعني من هناا بسرعه اعععععاا الحارس1(بحزن...

روايه. جعلني اسيرته الحلقه 2

رانيا(بغضب):انت وسخ وانسان غبي ومعندوش دم مفيش دكتور يطلب من الطلبه بتاعته كده اتكسف يا اخي *ثم صفعته علي وجهه وخرجت* ليث(بغضب امسك ايدها): يااينت الكلببب تضربيني انا رانا(بوجع):سيب ايدي *وافلتت منه وذهبت مسرعه للخارج* سليم):كنتي جواه كل ده بتعملي ايه ياحبيبتي رانا(بآنكار):لا لا مفيش ياله نروح *في شركه   S  L* عدي(بيكتم ضحكته):هههههه بقا حتت بنت طالبه عندك تعمل فيك كل ده وتضربك وتشتمكك ليث(بغضب):اخرسس ياروح امك انت كمان انا مش طاايق نفسي قسمابالله لتندمي يارانيا عدي):حااضر هسكت بس انت هتعمل ايه ليث(بخبث):هتجوزهاا عدي(بآستفهام):ده اللي ههههو ازاي يعنيي ليث(بخبث):هتجوزها وخلاص بقا المهم جهز انت كل حاجه عدي):طب افهم هتعمل ايه ليث):هرفهم بعدين *في المساء* رقيه):ياله ياليث البس عندي ليك عروسه حلوه وبنت ناس هنروح دلوقتي ليث(بخبث):لا لا لا انا عندي ليكي عروسه حلوه اووييي وهنروح دلوقتي ياله بينا رقيه(بفرح):مين دي وعندها اد ايه ليث):بتاع21 رقيه):صغيره عليك ياليث ليث(بخبث):بالعكس دي المناااسبهه جدااااا *في منزل رانيا* ام رانا):وبعد...

روايه. جعلني اسيرته الحلقه 1

رانا(بصريخ):ابعد عني انت مييين الفران يماما بتعضني ابعدوها عني همووت ابعدد عنيي سيب جسمي الشخص):مش هبعد الا لما انتقم منك رانا(تتآلم):ععععا ابعد الفران عني وسيب جسمي اعععااا ام رانا(بخضه):مالك ياحبيبتي فوقي اصحي بتصرخي ليه رانا(بخوف ورعشه):كنت هموت ياماما الحلم حه كل يوم يجيلي انا مش عارفه فييي اييه ام رانا(بحزن):تعالي اوديكي لشيخ رانا(بخوف):لما ارجع من الكليه يماماا ام رانا(بخوف):طب والشخص ده عاوز منك ايه في الحلم رانا(بخوف):بيسيب الفران عليا وبيحسس علي جسمي وبيقولي لازم انتقم وهعيشك اسود ايام حياتك وكلام غريب هو انا اذيت حد يا ماما ام رانا(بحزن):لا ياحبيبتي انتي  مآذتيش حد لما تيجي من كليتك نروح لشيخ رانا (بهدوء):حااضر ام رانا(بحب):هخرج انا غيري ملابسك ويله علشان تفطري رانا(بحب):حااضر *رانا هي فتااه قصيره ذات شعر اسود وعيون سوداء وبشره بيضاء وشفايف صغيره وجسم متوسط وهي فتاه ذات ادب وبرائه* رانا(بحزن):هقوم البس وهروح الكليه يارب بقا معني الحلم ده ايه انا بخاف جدا *هاتف رانا يرن* المتصل):اصحي ياروحي ياله علشان الحق اشوفك قبل المحاضره رانا(بحب):ح...