روايه. جعلني اسيرته الحقه 4



ليث(بغضب):ماتت ازاي يعني دي اسيرتي المفروض لما اقولها تفوق تفوق ايه ماتت دي

داده فاطمه(بدموع):انقلها المستشفي بسرعهه

ليث(بآشعريره):ححاضر

*ثم أنقلها الي سيارته وذهب بهاا للمشفي*

دكتور احمد):ايه يا ليث ايه اللي انت جايبها دي

ليث(بعنف):مش وقته يا احمد شوفها عايشه ولا ولاء

احمد):ابعتوهاا وراايا لغرفه الكشف

ليث(بهدوء):انا هشلها وجاي وراك

احمد):ماتخلي حد يشلها

ليث):احم احم دي مراتي ياحمد بتقول ايه

احمد(بآستغراب):طب تعالي ورايا

*صحيح هو لا يحبها ولكن مهما كان فاهو رجل شرقي والاوصول تجري في دمه ولا ينفع ان يلمسها رجل غيره*

*في غرفه الكشف*

احمد):دكتوره ساره اكشفي انتي عليها وشوفي

ليث):ايه يا احمد عايشه ولا لاء

ساره(بغضب):اه عايشه بس  اللي ضربها كده لازم يموت ايه ده هو في جنان كده

ليث(بغضب):اخرسي علشان مصيرك ميكونش زيها

احمد):اخرجي انتي ياساره

ساره(بآستحقار):مااشي

ليث(بغضب):انسانه مقرفه

احمد):اهده هي كلامها كله عنده حق البنت متعرضه لحاله اغتصاب

ليث):طب هي هتفوق امتا

احمد):اهو هي فاقت اهو بس حد شد شعرها وبينزل دم لسه الدم مش عاوز يقف

ليث(بآبتسامه):وايه كمان كمل

احمد(بآستغراب):مالك مبسوط اوي كده

ليث(بتهرب):لا لا مفيش قومها علشان اخدها وامشي

احمد):انت مجنون بقولك متعرضه لحاله اغتصاب وضرب ودم تقولي تخرج

ليث(بغضب):ااانت اللي اقوله يتنفذ بدل ما ارميك مكانها فااهم

*ثم امسك من رقبته وحاول احمد التخلص منه*

احمد(بخنقه):ماشي مااشي

ليث(بغضب):روح ناديها

احمد):ماشي

*في غرفه الكشف*

رانا(بدموع):ااااه بطني وجسمي اااه راسي مش قادره

احمد(بحزن):معلشي يا انسه انتي لازم تمشي لان استاذ ليث خطر علي المستشفي وممكن وجوده يسبب لينا ضرر

رانا(بدموع):ح ححححاضر هقوم

*ليث دخل لهم*

ليث(بغضب):انتي هتفضلي قاعده كده قومي امشي ورايا


رانا(بآلم ودموع):حااضر هقوم

*ثم تحاول الوقف علي رجلها وتسند في الحيطان لتساعدها عل المشي*

ليث):ياله انزلي

رانا(بدموع):ممكن اركب معاك الاسنسير لان رجلي بجد هموت مش قادره

ليث(بعنف):ههههههه انزلي من السبم لو طلعت من الاسنسير وملقتيش قدامي هرميكي في اوضه الفران

رانا(بدموع):ححححاااضر هنزل اهو والله

ليث):ياله اجري اجري

*ثم ذلك ليث ترك تلك المسكينه تتآلم وتحاول النزول بينما هو يستمتع بتعذبيها*

*في السياره*

ليث(بهدوء):اركبي

رانا(بشهقهه):ح ح حححححاضر

*في شركه *S  L*

ليث(بهدوء):خشي انتي بقا هتفضلي واقفه مكانك هنا اللي اطلبه منك يتنفذ ومش هتقعدي فااهمهه


رانا(بوجع وآلم):حااضر


ليث(بمتعه):روحي هاتيلي قهوه

رانا(بآلم):منين

ليث):عندك الادوات اعمليلي

رانا(بتعب):حححاضر

السكرتيره):ياافندم في ثفقه جتلنا مع الوفد الايطالي

ليث(بهدوء):تمام خلي الموضوع ده لبكره وهاتيلي اكل لاني جعان

السكرتيره):حاضر

ليث):استني

السكرتيره):نعم

ليث(بمكر):خليكي انتي روحي مش جعان

السكرتيره):حاضر عن اذنك

ليث(بمكر):رانااا انتي يابتاعه

رانا(بخوف):اتفضل القهوه

ليث):هااتي

*ثم القها علي بطن رانا وهي صرخت*

رانا(بدموع):عععا ايه اللي عملته ده ااااه

ليث(بغضب):القهوه مسكره وانا بشربها ساده

رانا(بتآلم):منا معرفش وبعدين ليه ترميها عليا جسمي بيحرق  ااه

ليث(بمكر):طب انا خلاص مش عاوز قهوه انا جعان

رانا(بتآلم وتعب):طب انا اجبلك اكل منين

ليث(بخبث):خدي فلوس من تحت هاتيلي برجر وشاورما وكريب واظبطيلي الدنيا ومتنسيش عصير الفروله

رانا(بدموع):انا هدومي كلها  دم كده الناس هتتفرج عليا

ليث(بسعاده):طب اموت من الجوع يخلصك يعني ولا اخدك للفران

رانا(بدموع):حسب يالله ونعم الوكيل

ليث(بوجع قلب):امشي من قدامي انجزي

رانا (بدموع):ححححااضر

*في الخارج المكتب*

العميله1):ايه القرف ده ازاي حد يخرج بهدوم كده

العميل2):بس ملامحها ايييه جامد اوي بشرتها البيضه دي وعنيها ياترا دي مين

*رانا بكت من كلامهم واكمت طريقها للمحل*

*في المحل*

رانا):لو سمحت

الرجل):نعم يابنتي

رانا):عاوزه ... و...و...و..و..

الرجل ):حاضر

*في مكتب ليث**

ليث(بغضب):بقا انا واحده زاي دي تتفرج عليا الشارع كده وتضربني وكمان متحبنيش لييييه مفكره نفسههها مين دي

*امام المحل*

الرجل):اتفضلي

رانا):شكرا ياعموو

*في مكتب ليث*

ليليان(بدلع):لك شو هالقدن النعمه انت ليش مابتكبر متل الرجال كلياتهم عم يكبرو ويضلهم علي حالهم وانت بتحلو كتيرر

ليث(بمكر):ده انتي اللي قمر كتير وحلوه كتير

ليليان(بدلع):ليش ماعم بتيجي عندي ليكون ماعجبتك


ليث(بخبث):بالعكس بستمتع في حضنك جداا
بس الزفته اللي اتجوزتها اخلص انتقامي وارجع زاي كل لليله

ليليان(بدلع):لك هالعضلات ضمها كتير اشتقتله

*ثم اقتربت منه وضمت ايدها حاول رقبته وجلست علي ارجله وقبلته بعنف*

*دخلت رانا وانصدمت من منظر ليليان ووضعها خاصه ان لبسها قصيره ولكن هي من بنات الليل هذا الشيئ طبيعي*

رانا(بصدمه):انا جبت الاكل

ليث(بغضب):ايه القرف اللي في ايدك ده منين

رانا(ببرائه):من المحل اللي تحت

ليليان(بضحك):لك هي عم تمزح ليث يفطر من محل شكون للي كدب عليكي وقالك هيك

ليث(بسخريه):سيبك منها خليكي معايا

رانا(بحزن):يعني مش هتفطر منه

ليليان):بزاااف عليكي لك ماعم تفهمي جالك مابيااكل من هالشئ

رانا(بحزن):بس د

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

روايه. جعلني اسيرته الحلقه 1

روايه جعلني اسيرته الحلقه 5

روايه. جعلني اسيرته الحلقه 2