روايه جعلني اسيرته الحلقه 5
ليث(بتركيز):يااارببي هههو رانا بطلت صريخ ليه
ليث(بتجااهل):وانا مالي انا هفضل اعذبها لحد ماتموت واخلص منها ومن طولت لسانها واطفي ناااريي
🌻في صباااح تاني يوم رانا مازلت نائما ك الملاك في مكانها بين العشب والارض حول الحشرات والفارن عاريه الملابس ولاكنها راضيه بقضاء ربنا وانا عن ليث فاهو استيقظ ويمارس رياضته ويشرب قهوته🌻
داده فاطمه):صباح الخير يابني ياله علشان تفطر
ليث(بروقان):ماشي جااي
*في السفره اثناء فطور ليث*
داده فاطمه):هي رانا مش هتطلع من الاوضه انهارده دي مكالتش من اول ماجت بقالها انهارده3يوم منغير اكل يابني
ليث(ببرود):مش عارف يااداده سيبك منها
داده فاطمه):يابني البنت هتموت مننا حرام دي نايمه عريانه في عز البرد ومنغير اكل غير انا نزفت كتير
ليث):احم احم طب هاتي اي فستان او شال هروح اجبها من الاوضه
داداه فاطمه):حاااضر
ليث(بعتاب):يااترا لسه عايشه ده تبقا جبله لو عايشه بعد ده كلوو بس تلاقيهاا ماتت من البرد يااربي بقا المفروض كفايه كده ولا ايه لا لا طبعا انا هحن ولا ايه دي لازم تتربي
داده فاطمه):ياا ليث
ليث):..لا رد
داده فاطمه):لييث مبتردش ليه يابني
ليث(بفزع):هاا لا مفيش ياداده جبتب الفستان
داده فاطمه):اه خود اهههو يابني
*ثم اخذ الفستان وذهب لخرج رانا من الغرفه دخل وارآها تنام بين العشب كا الملاك والعشب يغطي جسمها والدموع تسيل من اعينها وظل يبعد العشب عن وجهها ويدقق في ملامحها ولاول مره رآئها بشعرها*
ليث(بسرحان):يااااه ده انتي جميله اوي يااارانااا
*ثم فاقت علي وجهه حتي خاافت وظلت تخبي جسمهااا منه*
رانا(بصوت منبوح):ا ااا ب عدد عنيي ابعد
ليث(بقسوه):خدي الفستان البسيه وتعالي ورايا
رانا(بخوف):حاااضر ممكن حجاب علشان شعري
ليث(بنظرات حاده):مااشي تعالي جواه القصر هخلي داده فاطمه تجبلك
رانا(بدموع):مااشي
*ثم ذهبت مع الي القصر وهي بطنها تؤلمها من الجوع ولكنها كانت متامسكه*
داده فاطمه):الله يابنتي شعرك حلو اوي
رانا(بحب):شكرا ياطنط ممكن طرحه علشان الفها قبل ماحد يشوفني بشعري
داداه فاطمه):هطلع اجبلك حالا يااحبيبتي
ليث):انتي يابتاعه انتي هاتي القهوه دي هنا
رانا(بهدوء):حااضر اتفضل
ليث):اوك
*ثم دخل عليهم فجآه عدي صديق ليث ولكن رانا اخذا مفرش السفره ولفت به شعرها وذهبت مسرعه للداخل ممن جعل ليث يبتسم اكثر ويشتد بهاا اعجاب*
عدي(بحب):فينك يااصحبي وحشني
ليث(بهدوء):حبيبي ياعدي انت اكتر ياجدف
عدي(بعتاب):معقول ياراجل تتجوز و متقولييش
ليث(بهدوء):معلشي مقدرش استغنا عنك ياعدي بس ده حصل مفجآه
عدي):طيب ياعم هعديها المره دي بس عاوز اعرف مين سعيده الحظ دي
ليث(بسخريه):هههه هي فعلا سعيده الحظ وجداا كمان
عدي(بشك):ايه ده في ايه قصدك ايه هي اسمها ايه
ليث(بيرجع شعره لورا):اسمهاا رانا
عدي):اه ايوه ايواا انت قصدك البنت اللي شتمتك وضربتك دي
ليث(بهدوء):ايوه هي
عدي):ودي انت اتجوزتها ازاي ده انت كنت بتحلفلها بالموت
ليث):مانا بقا بقتلها بس بالبطيئ
عدي(بتنهيده):مش فاااهم خااالص الصراحه
ليث(بآبتسامه شر):هقولك بعدين
عدي):طيب ماشي انا هخلع بقا علشان عندي اجتماع
ليث(بهدوء):اشطا اشوفك بالليل
*ثم ذهب عدي واتت داده فاطمه*
داداه فاطمه):امال فين رانا
ليث(بهدوء):دخلت المطبخ ناديها قوللها ياله علشان الشركه وخليها تغير بسرعه
داداه فاطمه):حااضر يابني
*في المطبخ*
داده فاطمه):ياله يابنتي الحجاب اهو البسيه علشان ليث عاوزك للشركه
رانا(بحب):حااضر
*ثم ارتدت الحجاب وذهبت للخارج*
رانا(بهدوء):انا جيتت
ليث):الشنطه وتعالي ورايا
رانا):ماشي
ليث(بعنف):اسمها حااضر
*ثم اقترب من ايدها وامسكها بعنف حتي صرختت*
رانا(بوجع):ععععاا حااضر سيب ايدي ااه
ليث(بنظرات حاده):ياله امشي ورايا
رانا(بخوف):حااضر
*في السياره*
ليث):اركبي
رانا(بخوف):حاضر
*طوال الطريق ينظر لها نظرات رغبه ان لا ينتهي الطريق بهما ولكن بعض القسوه مازلت به*
ليث(بهدوء):هطلع انا انتي روحي هاتيلي الاكل والقهوه واطلعي وياريت من اماكن نضيفه غير الشوارع اللي اتربيتي فيها
رانا(بحزن شديد):حححااضر
ليث(يمسح شعره):هطلع انا وانتي خلصي وتعالي علي المكتب علشان تنضفيه
رانا(بدموع وشهقهه):حح حححااضر
*ثم ذهب ليث لمكتبه وتركها*
*في مكتب ليث*
ليليان):لك شو كل هاد نطرتك كتير هون وليش ماجيت ليله انبارح
ليث(بخلق):معليشي ياليليان روحي ولما اعوزك هجيلك
ليليان):لك من يوم ماتزوجت ما بقيت هامك حالي لك شو صار شو عملت فيك هي البنت
ليث(بغضب):يا ليليان قولتلك برا لما اعوزك هجيلك يااريت متجيش تاني
ليليان(بتحالف):اي اي اي لك هاد كل اللي عندك شكرا ما راح وريك وجهي مره اخري
*ثم ذهبت ليليان للخارج*
ليث(بآستحقار): في داهيه تاخدك
*في الخارج رانا لا تعرف اين تذهب لتحضر فطر ليث المفضل حتي لا يغضب منها*
رانا(بدموع):يااربي بقا هعيط مش عارفه اعمل ايه ده ممكن يموتني لو جبتله اكل عادي
*رآها سليم من بعيد وذهب اليها*
سليم):رانا
*في مكتب ليث*
ليث(بقلق):هي الزفته دي اتآخرت ليه شكلها تاهتت هنزل ادور عليها
رانا(بصدمه):سليم
سليم(بحب):بتعملي ايه هنا ووشك مالو حصل ايه مالك
رانا(بعتاب):ليييه سبتني يااسليمم انا بتعذب حرفيا
سليم):حصل ايه مالك
رانا(بدموع):مفييش امشي من هنا
*ثم امسك سليم ايد رانا*
رانا (بدموع):ابعد ايدك عني انا واحده متجوزه
سليم):لا مش هبعد في ايه
*ثم تفاجئ بايد اخري تمسك يد سليم من خلفه*
ليث(بغضب):هي مش قالتلك ابعد ايدك
فین باقے الحلقات
ردحذفالباقي
ردحذفالباااااااااااقي
ردحذفحلوه اوي
ردحذفالباقي فين
ردحذفالباقي
ردحذفالباقي
ردحذفممكن تكمليها او حد يبعتلي لينك pdf
ردحذففين الباقى
ردحذففين باقي الرايه
ردحذففين الباقي
ردحذففين باقي القصه
ردحذفالباقي أتأخر اوي🥺
ردحذفالباقي فين🥺❤️❤️❤️
ردحذفالباقي فين
ردحذففين الباقى
ردحذفالباقى؟؟!!!!!!
ردحذفهينزل امتا اتاخر اوووى الفصل الى بعده
ردحذففين الباقى
ردحذفهينزل الباقى و الا هتفضل ع كده
ردحذفالباقى فين بقى
ردحذففين باقي القصه
ردحذففين باقي القصة
ردحذفباقي الروايه فين
ردحذفباقي الرويا بالله عليكم
ردحذففين الباقي
ردحذف